Termeni & Conditii

Date actualizate la 13 decembrie 2024

Acest site este operat de Winedom SRL.

Winedom SRL este o persoană juridică română, cu sediul social în Constanța, Bulevardul Mamaia nr. 96, codul de înregistrare fiscală RO41504722, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J13/2886/2019. Tel: +40 755 087 898, denumită în continuare “Winedom.ro”.

Orice persoană care accesează site-ul www.winedom.ro și se înregistrează în mod valabil, comunicând Winedom.ro toate datele necesare, va fi denumită în continuare “Utilizator”.

Orice utilizator a transmis și finalizat o comandă cu privire la unul dintre produsele puse în vânzare pe site-ul www.winedom.ro va fi denumit în continuare “Client”.

Prin accesarea site-ului www.winedom.ro toți utilizatorii consimt în mod expres să respecte termenii și condițiile prezentate mai jos, precum și legislația aplicabilă în domeniu, inclusiv termenii și condițiile politicii de confidențialitate, care se regăsesc detaliate, separat, în secțiunile prezentate pe site și anume:

  • Prelucrarea datelor cu caracter personal
  • Politica de utilizare a cookie-urilor

Art. 1. DEFINIȚII

1.1. Pentru îndepărtarea oricăror interpretări contrare, în înțelesul prezentului contract, următorii termeni au definițiile date mai jos:

1.2. Site reprezintă domeniul www.winedom.ro precum și subdomeniile acestuia.

1.3. Serviciu - pus la dispoziție de Winedom SRL prin intermediul platformei online ce poate fi accesată la www.winedom.ro - serviciul de comerț electronic condus exclusiv pe porțiunile publice disponibile ale site-ului, în sensul acordării posibilității Utilizatorului/Clientului să contracteze produse și/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzând și alte mijloace de comunicare la distanță dar fără a se limita la acestea (inclusiv telefonic).

1.4. Comanda reprezintă documentul electronic, generat ca urmare a accesării site-ului www.winedom.ro de către un Utilizator care a acceptat termenii și condițiile de utilizare prezentate pe site.

1.5. Prin lansarea unei comenzi pe site, Utilizatorul este de acord, în mod ferm și expres, cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Winedom.ro își derulează operațiunile, neputând invoca ulterior eventuale împrejurări/stări de fapt de natură a modifica aceste forme de comunicare.

1.6. Produse – orice produs încărcat pe pagina corespunzătoare adresei web www.winedom.ro, cu mențiunea că, în anumite situații, pot exista eventuale diferențe, nesemnificative, care nu sunt apte să modifice caracteristicile esențiale, de bază, ale produsului.

1.7. Contractul - reprezintă o Comandă confirmată în prealabil de către reprezentanții Winedom.ro, prin care se acceptă livrarea produsului sau a produselor comandate de Client cu respectarea prevederilor impuse de O.U.G 34/2014 privind contractul de furnizare de produse încheiat între un comerciant și un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează în mod exclusiv, înainte și la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicație la distanță.

1.8. Data intrării în vigoare a contractului - este data confirmării Comenzii de către reprezentanții Winedom.ro, data la care contractul se consideră legal încheiat, cu toate consecințele juridice ce derivă din această stare de fapt.

1.9. Specificații – toate specificațiile privind produsele încărcate pe site, astfel cum acestea au fost puse la dispoziție de producător. În cazul în care, între specificațiile puse la dispoziție de producător (ingrediente, imagine, etichete ori ambalaj, enumerarea având caracter exemplificativ și nu limitativ) apar diferențe ca rezultat al modificărilor impuse de producător, ori rezultă alte diferențe cauzate exclusiv de către producător, Winedom.ro nu își asumă răspunderea privind imaginea produselor prezentate pe site-ul www.winedom.ro, ori a diferențelor (ingrediente, imagine, etichete ori ambalaj, enumerarea având caracter exemplificativ și nu limitativ) cauzate exclusiv de către producător, clientul neputând invoca în contra Winedom aspecte ori alte stări de fapt de natură a atrage răspunderea subscrisă, indiferent de natura acesteia.

1.10. Prezentați termeni și condiții generale de vânzare vor sta la baza Contractului de vânzare-cumpărare la distanță și se vor supune prevederilor O.U.G. 34/2014, precum și oricărei alte norme în materie, în vigoare la data încheierii și derulării contractului. În măsura în care există norme care guvernează aceeași situație de fapt, norme care sunt contradictorii, aplicabilitate va avea acea normă cu caracter mai favorabil față de partea în culpă.


Art. 2. CONDIȚII GENERALE

2.1. Prin documentul prezent vă aducem la cunoștință regulamentul privind termenii și condițiile de folosire a site-ului Winedom.ro.

2.2. Utilizarea site-ului www.winedom.ro (navigarea, accesul, cumpărarea produselor de pe acest site, prelucrarea datelor cu caracter personal, etc.) implică garanția din partea clientului că a împlinit vârsta de 18 ani, astfel încât beneficiază de drepturile legale pentru a valida o comandă și că este de acord cu termenii și condițiile expuse în conținut. Astfel, cel care a împlinit 18 ani beneficiază de toate drepturile și obligațiile contractuale, izvorâte din raportul juridic generat de lansarea comenzii, respectiv confirmarea acesteia.

2.3. Administratorul site-ului www.winedom.ro își rezervă dreptul de a modifica în orice moment conținutului acestui acord fără o notificare în prealabil.

2.4. Prin folosirea site-ului/conținutului/, Utilizatorul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitățile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta răspunde pentru orice daune materiale, morale, intelectuale sau electronice sau de orice altă natură produse site-ului sau conținutului aparținând Winedom SRL., în conformitate cu legislația română în vigoare.

2.5. Cumpărătorul/Clientul nu poate să revoce acordul exprimat în favoarea condițiilor prezente în cuprinsul site-ului www.winedom.ro pe perioada derulării unui contract sau până în momentul în care acesta nu va achita contravaloarea tuturor contractelor neonorate față de Winedom SRL. Excepție face acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal însă o astfel de eventuală revocare nu are niciun fel de consecință asupra raporturilor contractuale anterioare, deja născute, în baza cărora au luat naștere în mod valabil obligații de plată, dar neonorate, acestea urmând a fi achitate, integral, indiferent de opțiunea clientului privitoare la prelucrarea datelor sale cu caracter personal, această opțiune producând efecte numai pentru viitor nu și pentru situații anterior născute.

2.6. În cazul în care Utilizatorul/Clientul a achitat contravaloarea tuturor contractelor neonorate față de Winedom SRL. și își menține intenția de revocare a acordului exprimat în favoarea condițiilor prezente în cuprinsul site-ului: www.winedom.ro pe perioada derulării unei comenzi, Winedom SRL. urmează să anuleze cererea de produse a Utilizatorului/Clientului fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese.


Art. 3. OBIECTUL CONTRACTULUI

3.1. Obiectul Contractului îl constituie vânzarea produsului/produselor comandate pe site de către Client și confirmate pentru livrare de către reprezentanții Winedom.ro. În comandă vor fi înscrise în mod obligatoriu: prețul de vânzare al produsului/produselor comandate, modalitatea de plată, precum și termenul de plată. Cu toate acestea, lipsa vreunui astfel de element nu lipseste de efecte juridice raportul contractual valabil născut prin lansarea, respectiv confirmarea comenzii, în măsura în care acest raport contractual poate fi ușor și rezonabil verificat, la fel și consecințele sale juridice.

3.2. Proprietatea asupra produselor va fi transferată la momentul efectuării plății de către Client în locația indicată în comandă (chiar dacă în acea locație nu se regăsește clientul personal, plata urmând a fi realizată de o altă persoană, dar în locația indicată de client și pentru produsele comandate de acesta), înțelegând prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factură fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Winedom.ro.


Art.4. PREȚUL DE VÂNZARE. MODALITĂȚI DE PLATĂ

4.1. Prețul de vânzare al produselor este cel afișat pe site. Prețul afișat include TVA, precum și orice altă taxă aplicabilă (mai puțin cheltuielile de livrare ale produsului/produselor). Prețul de vânzare poate fi modificat de către Winedom.ro, în orice moment, fără o notificare prealabilă. De asemenea, în funcție de volumul comenzii, de prețul acesteia, de produsul comandat ori de gradul de fidelitate al clientului, prețul final al produselor poate fi negociat, independent de valoarea afișată pe site. Prețul de vânzare reprezintă prețul practicat de Winedom SRL, afișat pe site în mod vizibil, fără niciun fel de discriminare, cu excepția cazurilor când anumitor clienți le sunt oferite produse la prețuri diferențiate sau preferențiale în scopul recompensării fidelității lor, al fidelizării pe viitor ori ca urmare a efectuării unor comenzi care prin frecvență ori volum sunt de natură a justifica practicarea unor prețuri diferite, ca și componentă a campaniilor de marketing ori de promovare. Winedom.ro își rezervă dreptul exclusiv de a refuza unilateral o negociere în măsura în care aceasta ar fi în detrimentul activității economice a societății ori există riscul ca o astfel de negociere să creeze dezavantaje viitoare societății, indiferent de natura lor. În urma negocierii, prețul rezultat nu poate fi superior celui afișat pe site, cu excepția unor cazuri justificate precum comandarea anumitor produse ori anumitor cantități de produse, cu un anumit termen de livrare solicitat de către client dar care ar genera pentru furnizor un efort suplimentar față de cel normal, generat de o comandă uzuală. În cadrul activității sale comerciale, Winedom SRL își rezervă dreptul de a practica tarife inferioare prețurilor recomandate de producător sau prețurilor de listă, prin acestea înțelegându-se prețurile de vânzare recomandate de producător, distribuitor sau de către importator. În dreptul fiecărui produs vor fi afișate în mod vizibil, prețul menționat anterior, prețul la care produsul poate fi efectiv achiziționat, precum și avantajul clientului rezultat în urma comparării prețului recomandat și a celui la care produsul poate fi achiziționat, astfel încât beneficiarul să compare cele două prețuri și să cumpere produsul în cunoștință de cauză, cu mențiunea că prețul recomandat are caracter pur informativ. În măsura în care Winedom SRL, în anumite perioade, derulează campanii prin reducere de prețuri, vor fi respectate dispozițiile legislației în vigoare, în sensul că prețul redus la care produsele vor putea fi achiziționate se va raporta la cel mai mic preț practicat de Winedom SRL în respectivul spațiu de vânzare, în perioada ultimelor 30 de zile. Cel mai mic preț practicat de Winedom SRL reprezintă valoarea cea mai mică a prețului unui produs, astfel cum acesta a fost afișat pe site, în ultimele 30 de zile anterioare începerii campaniei prin reducerea de prețuri, compararea de prețuri urmând a fi raportată la produse identice (aceeași marcă, același conținut, aceeași cantitate, același an de producție, etc.) și nu la produse similare ori asemănătoare.

4.2. Confirmarea înregistrării comenzii, recepționată în mod automat de persoana care a efectuat comanda, nu reprezintă o confirmare fermă și expresă a faptului că produsul/produsele comandate se află pe stoc (existând posibilitatea ca disponibilitatea afișată să fie una aproximativă) și nu generează niciun fel de obligație contractuală ori de altă natură pentru vânzător, lansarea comenzii presupunând, inițial, exclusiv confirmarea de înregistrare și detalierea comenzii lansate.

Comanda plasată on-line, pe site-ul Winedom, este validă și generează obligații contractuale pentru vânzător exclusiv ulterior confirmării de către acesta din urmă și numai dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții, fără niciun fel de excepție:

  • Datele persoanei care a plasat comanda sunt complete și corecte, acesta furnizând toate informațiile necesare, în conformitate cu legislația în vigoare, asumându-și întreaga responsabilitate pentru exactitatea și corectitudinea acestora;
  • Persoana care a lansat comanda ori beneficiarul respectivei comenzi nu este înregistrat/a în baza de date Winedom ca intrând sub incidența art.4.3, art.4.4. din “Termeni și Condiții”, împrejurări detaliate mai jos, și nici nu se regăsește în vreunul din aceste cazuri;
  • Produsele comandate se află efectiv pe stocul vânzătorului și sunt disponibile pentru onorarea concretă a comenzii lansate;
  • Nu există erori de sistem ori altele asemenea, de natură a genera un preț eronat sau incomplet (spre exemplu, valoarea produsului este afișată 0 = zero – lei ori prețul afișat ca și valoare de tranzacționare a produsului, ca urmare a unei erori, este infim, derizoriu ori vădit disproporționat, în raport cu cantitatea, calitatea și proprietățile produsului, fiind evident, pentru orice consumator cu un grad mediu de pregătire și cunoaștere, că ar fi imposibilă, din punct de vedere comercial, tranzacționarea produsului la respectivul preț);
  • Banca emitentă a cardului utilizat de persoana care a lansat comanda acceptă tranzacția;
  • Vânzătorul emite factura fiscală pentru produsele comandate.

În momentul confirmării comenzii, exclusiv în condițiile de mai sus, Winedom.ro va emite o factură pentru produsele ce urmează a fi livrate, numai în măsura în care sunt îndeplinite cumulativ aceste cerințe.

Momentul emiterii facturii reprezintă momentul încheierii efective a contractului, contractul neconsiderându-se încheiat nici în momentul lansării comenzii și nici la momentul la care este recepționată confirmarea înregistrării comenzii din partea Winedom.

Winedom SRL își rezervă dreptul exclusiv de a anula oricând livrarea produselor comandate/de a anula onorarea comenzii, chiar și ulterior emiterii facturii, în măsura în care se constată incidența cazurilor sus-menționate (inclusiv împrejurarea că prețul a fost listat greșit, ca urmare a unei erori - eroare IT, eroare materială, eroare de afișare pe site, referitoare la prețul produselor ori caracteristicile lor, etc. -, eroare care a generat un preț inexact, greșit, infim sau derizoriu), neexistând în acest caz obligația din partea vânzătorului de a notifica/informa în prealabil clientul.

În măsura anulării unei comenzi pentru și în condițiile detaliate mai sus, niciuna dintre părți nu va fi ținută la vreo obligație, una față de cealaltă, în sensul că niciuna dintre părți nu va putea pretinde despăgubiri de la cealaltă parte, indiferent care ar fi natura acestor despăgubiri.

4.3. În momentul confirmării comenzii, Winedom.ro va emite o factură pentru produsele ce urmează a fi livrate, Utilizatorul fiind obligat să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii în conformitate cu legislația în vigoare, asumându-și întreaga responsabilitate pentru exactitatea și corectitudinea acestora.

4.4. Winedom se obligă să onoreze, în condiții rezonabile, toate comenzile primite, fără discriminare în rândul clientelei. Cu toate acestea, Winedom își rezervă dreptul de a refuza unilateral, în mod întemeiat, onorarea anumitor comenzi în măsura în care apreciază, pe baza unor împrejurări reale și obiective, că furnizarea produselor comandate către anumite persoane fie încalcă normele în vigoare, fie nu ar fi oportună realizarea livrării (spre exemplu, comanda este realizată de o persoană care a mai comandat anterior produse însă fie nu a onorat plata acestora, fie a onorat-o cu întârziere, fie a onorat-o parțial, în mod total nejustificat, etc.), fie prin realizarea unei astfel de relații comerciale societății i s-ar aduce un prejudiciu, indiferent de natura lui. În aceste cazuri, subscrisa nu este răspunzătoare pentru neonorarea comenzii iar clientului/utilizatorului nu i se va percepe niciun cost.

4.5. De asemenea, Winedom.ro își rezervă dreptul de a refuza onorarea unei comenzi/de a o anula unilateral în măsura în care aceasta a fost plasată de o persoană care a manifestat față de subscrisă o atitudine neconformă normelor în vigoare ori a adoptat față de aceasta o atitudine/conduită ostilă, sicanatoare, cu vădită rea credință sau nejustificată. Winedom.ro își rezervă dreptul de a refuza onorarea unei comenzi/de a o anula unilateral în măsura în care, pe baza unor elemente obiective, se poate trage concluzia că există premisele adoptării unei astfel de conduite față de subscrisă.

4.6. Băuturile alcoolice se pot achiziționa doar de către persoanele care au împlinit vârsta de 18 ani. Livrarea comenzii poate fi anulată în orice moment în măsura în care se depistează, prin orice mijloc, în intervalul lansării comenzii și cel al livrării sale efective, faptul că cel care a lansat comanda, este minor ori există alte impedimente ori indicii, de natură a-i afecta discernământul ori capacitatea de exercițiu.

4.7. Modalitățile de plată sunt:

  • Plata în numerar - în lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor din magazinul Winedom.ro situat în Constanța, Bulevardul Mamaia nr. 96, zip code: 900527.

  • Plata cu cardul bancar - procesare securizată prin intermediul Shopify Payments, comision 0%, direct pe site. Comanda poate fi denunțată unilateral, fără nicio obligație din partea furnizorului, în măsura în care tranzacția este invalidată ca urmare a neacceptării cardului clientului, în cazul plății on-line.  

4.8. În ipoteza în care clientul lansează comanda pe site-ul Winedom.ro, beneficiind de transport gratuit și achitând prețul produselor comandate cu cardul bancar însă furnizează date eronate sau incomplete, astfel încât produsele comandate se vor întoarce retur către furnizor, acesta din urmă va restitui clientului prețul achitat din care va fi scăzută contravaloarea transportului.

4.9. Promoțiile/ofertele prezente pe site sunt valabile în limita stocului disponibil și numai în perioada indicată pe site, în condițiile afișate pe site.

4.10. În cazul în care contractul nu poate fi executat întrucât produsul nu mai este disponibil, Winedom.ro va informa Clientul despre această indisponibilitate, la data la care a luat cunoștință despre acest caz. În eventualitatea în care produsul a fost deja plătit, sumele primite ca plată vor fi rambursate în termen de maximum 30 de zile, cu excepția cazului în care părțile convin altfel.

4.11. Beneficiarul produselor livrate datorează Winedom.ro penalități de întârziere în cuantum de 0,5%/zi întârziere, calculate la valoarea totală a facturii, reprezentând prețul total al produselor livrate, cu începere din a doua zi ulterioară livrării, în măsura în care plata nu s-a realizat anterior sau concomitent recepționării mărfurilor.

4.12. În măsura în care comanda lansată pe site-ul Winedom este achitată prin metoda “Plată online cu cardul”, detaliile comenzilor (inclusiv produsele cumpărate, marca și cantitatea lor, etc.) vor fi colectate și de operatorul Shopidy Payment. Prin lansarea unei astfel de comenzi, achitată on-line, clientul se află în deplină cunoștință de cauză referitoare la colectarea și prelucrarea datelor personale, în această formă și modalitate, prin utilizarea aplicației de plată on-line, respectiv prin acceptarea “Termenilor și Condițiilor Shopify Payments” de cuprinsul cărora Winedom  nu este răspunzătoare.

4.13. Winedom poate derula campanii de promovare sau marketing inclusiv prin aplicarea de reduceri prin cupoane, vouchere, etc. Utilizarea acestora din urmă rămâne strict la latitudinea cumpărătorului, care va introduce, în măsura în care dorește, la check-out, codul cuponului sau datele atașate acestuia, urmând ca pe factura emisă să fie evidențiată reducerea, în mod distinct, vizibil. Orice reducere sub forma unui cupon, voucher, va fi semnalizată la loc vizibil, alături de prețul care va fi redus dacă clientul optează pentru folosirea cuponului, astfel încât să decidă în cunoștință de cauză. Cupoanele se pot împărți în mai multe categorii: cupoane procentuale având cod de reducere pentru anumite produse individuale, pentru o gamă sau sortimente de produse, pentru întregul coș de cumpărături în anumite condiții, inclusiv valorice, cupoane reprezentând livrare gratuită, cupoane adresate tuturor clienților sau numai unei anumite categorii de clienți, rămânând la latitudinea vânzătorului setarea criteriilor de aplicabilitate a cuponului. Cuponul de reduceri se prezintă sub forma digitală, incluzând anumite reguli / limite, date de valabilitate sau cerințe minime de achiziție, clar definite la momentul comunicării către cumpărător. Comunicarea cupoanelor de reducere se poate realiza în mod public, prin afișare pe site sau prin transmiterea acestora, prin e-mail, către clienți. Cuponul de reducere poate să nu fie valabil în toate canalele de vânzare Winedom, de exemplu poate fi aplicabil doar comenzilor on-line, nu și în magazinul fizic, detalii care sunt aduse la cunoștința clienților.


Art. 5. LIVRAREA PRODUSELOR

5.1. Livrarea produsului comandat (precum și a documentelor însoțitoare) se va face la adresa indicată de Client, în termen de maxim 14 zile de la momentul ridicării produsului de către FanCurier.

5.2. Produsul poate fi ridicat direct de la depozitul Winedom.ro din Constanța, Bulevardul Mamaia nr. 96, zip code: 900527, conform opțiunii Clientului. După lansarea comenzii de către client, aceasta va fi confirmată telefonic de Winedom.ro, clientului comunicându-se data și ora la care poate ridica produsul, având în vedere că există posibilitatea ca la trimiterea comenzii aceasta fie să nu se regăsească, fie să se regăsească doar parțial pe stoc în depozit. În lipsa confirmării menționate anterior, clientul se poate prezenta în vederea ridicării produsului comandat, însă exclusiv pe riscul său, existând posibilitatea ca la data prezentării sale, fără o confirmare în prealabil, produsul comandat să nu fie disponibil, Winedom.ro neasumându-și niciun fel de răspundere în acest caz.

5.3. Livrarea se face numai pe teritoriul României.

5.4. În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, Winedom.ro va anunța Clientul cu privire la termenul estimat al livrării.

5.5. În cazul în care Clientul nu furnizează informații corecte cu privire la facturare sau livrare, Winedom.ro va putea refuza livrarea, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului, sau va putea stabili un nou termen de livrare, după îndeplinirea lipsurilor. Winedom își rezervă dreptul de a refuza o nouă livrare în măsura în care comunicarea inexactă ori eronată a datelor sus-menționate s-a realizat cu intenție și fără justificare.

5.6. Winedom.ro nu își asumă răspunderea pentru întârzierile cauzate de firma de curierat FanCurier, responsabilitatea revenind integral acesteia, subscrisa garantând exclusiv îndeplinirea obligațiilor care țin de propria persoană și de propriii angajați.

5.7. În măsura în care clientul nu este găsit de către firma de curierat FanCurier la adresa specificată în comandă, ori adresa specificată în comandă nu este completă sau conține inexactități, de natură a face imposibilă livrarea comenzii, precum și în cazul în care livrarea ar trebui să se realizeze într-o locație improprie, de natură a pune în pericol integritatea curierului, fapt care face imposibilă livrarea, clientul este răspunzător în integralitate pentru contravaloarea transportului.

5.8. În măsura în care clientul revine și resolicită comanda, toate costurile legate de noul transport sunt în sarcina sa.

5.9. În măsura în care clientul, ulterior lansării comenzii, anunță, în orice mod, Winedom.ro despre intenția sa de a nu mai prelua produsul comandat, ori refuză preluarea produsului livrat prin curierat, prețul nefiind achitat, clientul este răspunzător integral de întregul cost al transportului ori de eventuale speze suportate de Winedom.ro ca urmare a lansării comenzii asupra căreia s-a renunțat nejustificat.

5.10. În măsura în care clientul achită contravaloarea produselor însă până la momentul livrării/ridicării lor se răzgândește, nejustificat, anulând comanda ori refuzând preluarea produselor, Winedom.ro va restitui prețul achitat, urmând ca din acesta să se scadă eventualul cost al transportului - dacă acesta a fost efectuat - precum și orice altă sumă reprezentând eventuale speze suportate de Winedom.ro ca urmare a lansării comenzii asupra căreia s-a renunțat în mod nejustificat.

5.11. Prin lansarea oricărei comenzi către Winedom.ro, prin completarea formularului de comandă în care clientul menționează, ca și date de contact, numărul telefonic la care poate fi apelat și/sau adresa de e-mail, acesta din urmă își manifestă acceptul, expres și necondiționat, că respectivul număr de telefon și/sau adresa de e-mail să poată fi utilizate de Winedom.ro în scopul transmiterii de mesaje promoționale/publicitare, oferte personalizate, mesaje cu ocazia sărbătorilor sau alte evenimente, mesaje/informări referitoare la statusul comenzii în derulare, mesaje de mulțumire privind comenzile lansate, precum și orice fel de informare din partea Winedom.ro referitoare la produsele comercializate, la comenzile lansate ori activitățile comerciale derulate de Winedom.ro. În cazul în care clientul nu dorește/nu mai dorește ca numărul de telefon comunicat odată cu lansarea comenzii și/sau adresa de e-mail furnizată să mai fie utilizate în scopurile sus-menționate, acesta este obligat să informeze Winedom.ro, în condițiile menționate la Secțiunea “Prelucrarea datelor cu caracter personal”, făcând mențiune expresă și explicită cu indicare concretă a căror date de contact nu mai dorește a fi utilizate (număr de telefon și/sau adresă de e-mail comunicate) pe viitor, lipsa unei astfel de informări/notificări către Winedom echivalând cu acceptul, în continuare, al clientului pentru activitățile enumerate anterior. Winedom.ro nu este responsabil pentru furnizarea de către client a unui număr de telefon care nu îi aparține și/sau a unei adrese de e-mail al cărei titular nu este, la care nu poate fi contactat ori al căror titular a devenit, ulterior comenzii, o terță persoană.

5.12. Comunicațiile efectuate prin intermediul apelurilor telefonice, apeluri efectuate prin Call Center ori prin numerele de telefon utilizate de Winedom SRL în desfășurarea activității sale comerciale, pot fi înregistrate. Prelucrarea și înregistrarea apelurilor telefonice (număr de telefon, voce, conținutul convorbirii) are ca scop îmbunătățirea calității convorbirilor purtate de către reprezentanții Winedom SRL cu clienții, optimizarea serviciilor oferite, evaluare și instruire, înțelegerea cât mai bine a doleandelor clienților, accesarea și înțelegerea mai bine a înregistrării unor sugestii, cereri, plângeri, sesizări sau reclamații din partea clienților/consumatorilor, protejarea într-o manieră cât mai sigură și adecvată a drepturilor atât ale clienților cât și ale furnizorului. Clienții/consumatorii sunt înștiințați de înregistrarea apelurilor telefonice iar aceștia se pot retrage oricând din cadrul unei convorbiri telefonice, putând, de asemenea, formula astfel de solicitări, la datele de contact furnizate. Lipsa vreunei intenții privind această retragere echivalează cu acceptul referitor la continuarea și înregistrarea convorbirii. Înregistrarea apelurilor se oprește în momentul în care se procedează la închiderea acestora sau în eventualitatea în care nu se dorește continuarea lor. Regulile vor putea să fie revizuite periodic, în raport de modificările și completările legislative, în funcție de nivelul de dezvoltare tehnologică, orice modificare intervenită fiind adusă la cunoștința persoanelor vizate prin intermediul site-ului Winedom SRL. Înregistrările sunt păstrate pe o durată rezonabilă, necesară scopului pentru care sunt prelucrate datele, putând fi păstrate și pentru o durată mai mare în interesul legitim al Operatorului (în situații precum existența vreunor litigii sau dispute, etc., relevante pentru operator și care pot necesita experiența profesională a unor consultanți terți – avocați, auditori, experți), ori în scopul de a fi puse la dispoziția autorităților competente, pentru soluționarea reclamațiilor ori a altor solicitări, dar și pentru a se face dovada îndeplinirii cu bună credință a obligațiilor față de consumatori/clienti/cumpărători. Winedom SRL depune în mod constant eforturi și diligențele necesare pentru a se asigura că prelucrarea datelor cu caracter personal decurgând din înregistrările telefonice sunt în siguranță, fiind accesate, dacă este cazul, de persoane anume instruite în acest sens sau de către autorități, exclusiv conform legii și cu evitarea oricărei vătămări a drepturilor legitime ale persoanelor direct vizate, astfel încât datele personale să nu fie divulgate în mod neautorizat.


Art. 6. GARANȚII

6.1. Toate produsele comercializate pe site, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor, producătorul fiind unic responsabil pentru eventuale lipsuri, deficiențe, neconformități, etc., enumerarea având caracter exemplificativ, aceasta cuprinzând în esență toți factorii având legătură directă cu producătorul.

6.2. Produsele comercializate de Winedom.ro sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

6.3. Winedom.ro poate limita capacitatea de achiziționare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienți.

6.4. De asemenea, orice reclamație privind deficiențele produsului/produselor achiziționate pot fi făcute direct pe adresa contact@winedom.ro sau la sediul Winedom.ro în termen de 14 zile de la recepție.


Art. 7. RETURNAREA PRODUSELOR

7.1. În funcție de natura produselor, orice client persoană fizică (consumator) are dreptul să notifice în scris Winedom că dorește denunțarea contractului de vânzare - cumpărare a produsului/produselor comandat/comandate, fără ca acest lucru să dea naștere la penalități și fără a fi necesară invocarea vreunui motiv, cu condiția ca denunțarea să se producă în termen de maxim 45 zile de la livrarea comenzii.

7.2. Winedom își asumă obligația de suportare a cheltuielilor privind returnarea produselor în termenul de 45 zile menționat anterior, exclusiv în măsura în care returnarea se realizează în primele 14 zile ale termenului. Cu începere din a 15-a zi, până la expirarea termenului de 45 zile, aceste costuri revin și sunt în sarcina clientului/cumpărătorului, fără perceperea unor taxe sau comisioane suplimentare.

7.3. Returnarea produsului/produselor comandate și livrate se va realiza exclusiv la adresa din Constanța, Bulevardul Mamaia nr. 96, zip code: 900527 prin predarea personală a acestora de către clientul cumpărător ori prin expedierea lor, pe cheltuiala cumpărătorului client, printr-o firmă de curierat.

7.4. Contravaloarea produselor comandate, livrate de Winedom și ulterior returnate de către clientul cumpărător, în condițiile sus-menționate, se va restitui exclusiv prin transfer bancar, în contul personal al clientului cumpărător, cu excepția cazului în care acesta împuternicește în scopul arătat o terță persoană, prin act autentic notarial, înscris care se va prezenta în original furnizorului.

7.5. Pentru produsele returnate care prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, etc. Winedom.ro va avea dreptul de a alege dacă acceptă sau nu returnarea sau dacă diminuează suma returnată, proporțional cu deficiența constatată la returnare, sens în care, prin transfer bancar, clientului cumpărător îi va fi restituită exclusiv această valoare. Renunțarea la contract și restituirea produsului se va face în conformitate cu instrucțiunile prezentate la Anexa B din O.U.G. 34/2014.

7.6. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, Winedom.ro va rambursa contravaloarea acestuia, prin transfer bancar în condițiile sus-menționate, în cel mult 14 de zile de la primirea produselor, cu excepția cazului în care se constată că produsul returnat prezintă lipsuri, deficiențe, deteriorări, etc., situație în care prețul se va reduce proporțional, potrivit art.7.5.

7.7. Denunțarea contractului în mod repetat, returnarea repetată de produse, fără o justificare reală sau obiectivă, va putea fi considerată un abuz.

7.8. În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare, sigilate, în ambalajul și cutia originală, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factura, bon fiscal sau alte documente), aceste condiții fiind cumulative, lipsa uneia dând dreptul furnizorului de a refuza returnarea și restituirea prețului.

7.9. Acele produse la care producătorul impune condiții speciale de depozitare NU vor fi acceptate pentru returnare de către Winedom, în conformitate cu O.U.G. 34/2014 Art. 16 Lit. d).

7.10. Prevederile prezentului capitol se completează cu dispozițiile O.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță.


Art. 8. SISTEMUL GARANȚIE RETURNARE - SGR

8.1. Sistemul de Garanție-Returnare (SGR) este dezvoltat și implementat în baza Hotărârii de Guvern 1074/2021, cu modificările și completările ulterioare, fiind un sistem național, obligatoriu pentru toți producătorii/importatorii și comercianții care introduc pe piață sau comercializează produse ambalate în ambalaje SGR.

8.2. Winedom a implementat măsurile și legislația în vigoare referitoare la Sistemul de Garanție-Returnare (SGR) și prin continuarea navigării pe site ori prin plasarea de comenzi, clientul este în cunoștință de cauză cu privire la achitarea unei garanții de 50 bani atunci când va achiziționa produse (apă, băuturi răcoritoare, bere, cidru, vin, băuturi spirtoase, etc.) prin intermediul Winedom.

8.3. Conform legii aplicabile, Winedom este operator economic din lanțul de distribuție, altul decât producătorul, care furnizează un produs ambalat în ambalaje primare nereutilizabile care fac obiectul SGR pentru distribuire, consum sau utilizare pe piața națională în cadrul unei activități comerciale.

8.4. Modalitatea de identificare vizuală a ambalajelor purtătoare de garanție se realizează prin aplicarea simbolului SGR (pe etichetă sau direct pe ambalaj) iar produsele introduse pe piața națională în ambalaje SGR, așa cum sunt definite în HG 1074/2021, vor fi identificate prin noi structuri numerice unice (coduri de bare), destinate plasării, vânzării, colectării și reciclării prin intermediul SGR.

8.5. Simbolul care indică apartenența produsului la sistemul de garanție-returnare este unic la nivel național pentru toate ambalajele SGR, se aplică direct pe ambalaj, pe eticheta produsului sau pe eticheta suplimentară, după caz, este vizibil, lizibil, durabil și nu se va suprapune cu un alt element grafic al ambalajului sau al etichetei.

8.6. Codul de bare aplicat pe ambalajul SGR sau pe eticheta produsului va oferi informațiile necesare, suficiente și verificabile, prin legătura cu datele cuprinse în registrul ambalajelor SGR, astfel încât să permită administratorului SGR cel puțin stabilirea apartenenței ambalajului la SGR, greutatea și volumul ambalajului, precum și identitatea producătorului.

8.7. Sistemul de Garanție-Returnare (SGR) se aplică pentru ambalaje primare nereutilizabile din sticlă, plastic sau metal, cu volume cuprinse între 0,1 l și 3 l inclusiv, care își păstrează forma după golire, utilizate pentru a face disponibile pe piața națională bere, mixuri de bere, mixuri de băuturi alcoolice, cidru, alte băuturi fermentate, sucuri, nectaruri, băuturi răcoritoare, ape minerale și ape de băut de orice fel, vinuri și spirtoase, pentru facilitarea identificării produselor care se încadrează în această categorie fiind marcate cu un simbol specific.

8.8. Nu sunt supuse SGR: paharele pentru băuturi, ambalajele de tip pouches - ambalaje flexibile de tip pungă în straturi, bag-in-box - băuturi în cutie închisă de carton și orice alt ambalaj care nu își poate păstra forma după golire, ambalajul considerându-se deșeu de ambalaj atunci când este predat spre reciclare.

8.9. Garanția reprezintă suma plătită de către consumator la momentul achiziționării unui produs în ambalaj SGR, distinctă de prețul produsului, gestionată în cadrul SGR de către administratorul SGR, și care este restituită integral consumatorului la momentul returnării ambalajului SGR conform la un punct de returnare.

8.10. După golirea ambalajului, consumatorul va trebui să îl returneze într-unul dintre punctele de returnare organizate de comercianți. În schimbul ambalajului gol, consumatorul va primi înapoi valoarea garanției plătite inițial, nefiind obligat să prezinte dovada achiziției produsului (bon fiscal, dovada plății on-line, etc.). În măsura în care ambalajul este returnat la punctul de returnare, consumatorul are dreptul de a solicita integral garanția, în numerar, prin voucher sau prin transfer bancar.

8.11. Restituirea garanției va fi refuzată în cazul unui ambalaj care nu este returnat întreg, nu este golit în întregime de conținut, nu este marcat SGR ori semnul SGR nu este vizibil sau nu este intact, care nu și-a păstrat forma în care produsul fusese inițial ambalat (ambalajul este presat, distorsionat, distrus parțial, degradat, deformat, etc.) ori care nu prezintă codul de bare sau acesta nu poate fi citit ca urmare a degradării, care nu este returnat în cel mult 24 de luni de la data publicării pe pagina de internet a administratorului SGR a anunțului privind încetarea introducerii pe piață de către producător a produsului respectiv. În lipsa acestor condiții, ambalajele se consideră că nu beneficiază de garanție, motiv pentru care nu pot să fie preluate în Sistemul Garanție – Returnare (SGR), caz în care consumatorului nu i se poate restitui suma achitată cu titlu de garanție.


Art. 9. RĂSPUNDEREA WINEDOM

9.1. Winedom.ro nu poate fi făcută răspunzătoare pentru nicio pierdere a Utilizatorului sau a Clientului în situația în care aceasta este cauzată de nerespectarea prezentelor termeni și condiții sau de nerespectarea Contractului și celorlalte instrucțiuni menționate pe site.

9.2. Winedom.ro nu răspunde, de asemenea, pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării site-ului precum și pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării anumitor link-uri accesibile de pe site.

9.3. Winedom.ro nu este responsabilă pentru daune de orice fel pe care Utilizatorul/Clientul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Winedom.ro a oricăreia din obligațiile sale conform Contractului și pentru daune care rezultă din utilizarea produselor respective după livrare și, în special, pentru pierderea produselor.

9.4. Winedom.ro nu răspunde în fața niciunui client/utilizator pentru eventuale solicitări în afara termenilor și condițiilor de față, nu poate fi răspunzător pentru niciun fel de eventual prejudiciu, material sau de altă natură, care ar deriva, direct sau indirect, din fapte ori alte împrejurări care nu au fost menționate în prezenta secțiune de Termeni și Condiții.

9.5. Winedom.ro își rezervă dreptul de a anula comanda și de a nu ține rezervate produsele comandate în cazul în care clientul nu poate fi contactat telefonic în termen de 24 de ore de la plasarea comenzii.


Art. 10. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Toate materialele integrate în acest site (inclusiv descrierile produselor, modalitatea lor de promovare, etc.) sunt proprietatea intelectuală a Winedom.ro. Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduse, exceptând perioada de care este nevoie să fie vizualizate online. Încălcarea acestei obligații conferă Winedom dreptul de a solicita atât daune interese cât și obligarea celui care se face vinovat la încetarea de îndată a actului prejudiciabil, care nesocotește proprietatea intelectuală a subscrisului.


Art. 11. UTILIZAREA ABUZIVĂ A SITE-ULUI WWW.WINEDOM.RO

11.1. Se consideră utilizare abuzivă a site-ului orice utilizare făcută cu rea credință, într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor și ale legislației în vigoare, în orice alt mod care poate produce prejudicii Winedom.ro, ori în cu totul alte scopuri decât cele specifice utilizării normale a site-ului.

11.2. Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica conținutul site-ului sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează site-ul va fi considerată o tentativă de fraudare a site-ului ori de a produce prejudicii subscrisului, organele competente (inclusiv cele penale) urmând a fi sesizate sub acest aspect.

11.3. Winedom Distribution garantează dreptul clienților/consumatorilor de a-și exprima în mod obiectiv și transparent părerea, opiniile și sugestiile, cu referire directă la serviciile furnizate și la produsele achiziționate prin intermediul site-ului www.winedom.ro, fiecare client Winedom având posibilitatea de a transmite o evaluare scrisă, într-un limbaj inteligibil, redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza un comentariu calitativ și sincer, corect, neînșelător și constructiv, respectiv de a transmite dacă bunul achiziționat corespunde intereselor sale, dacă respectă specificațiile producătorului ori dacă i-a satisfăcut așteptările.

Winedom Distribution garantează, în condițiile legii, dreptul la opinie și la libera exprimare dar în limitele adoptării unui comportament on-line adecvat și echilibrat.

Winedom Distribution nu exclude de la publicare comentariile negative în măsura în care acestea sunt bazate pe un minim de dovezi și se încadrează în limitele normale ale exprimării unei opinii rezonabile, fie ea și subiectivă.

Orice client/consumator care a apelat la serviciile Winedom Distribution are posibilitatea deplină și necenzurată, de a publica/posta un review, o recenzie, un testimonial sau o părere privitoare la experiența achiziționării de produse prin intermediul societății noastre.

Cu toate acestea, pentru a preîntâmpina răspândirea în mediul on-line a unor recenzii de natură a aduce atingere normelor legale, bunelor moravuri, regulilor de conviețuire socială, uzanțelor cinstite și bunei credințe, Winedom Distribution își rezervă dreptul de a filtra review-urile, recenziile, testimonialele sau opiniile exprimate, astfel încât acestea să aibă un conținut corespunzător și fidel realității.

Winedom Distribution își rezervă dreptul de a nu permite publicarea acelor opinii/review-uri/testimoniale/recenzii al căror conținut nu este unul adecvat sau relevant, care incită la ură sau la săvârșirea de fapte antisociale, care aduc atingere ordinii publice și bunelor moravuri, care sunt realizate în scop de amenințare sau șantaj, sunt denigratorii, abuzive, calomnioase, înjurioase, subliminale, amenințătoare, obscene, rasiste, antisemite, discriminatorii, sicanătoare, făcute cu rea credință, defaimătoare, înșelătoare, manipulatoare, indecente, triviale, vulgare, enumerarea având caracter exemplificativ și nu limitativ, prin “conținut inadecvat” înțelegându-se orice formă de exprimare, verbală și inclusiv grafică ori vizuală, prin utilizarea de emoticoane sau altele asemenea, de natură a produce efecte negative subscrisului, oricărei alte persoane, fizice sau juridice sau de natură a leza demnitatea, onoarea, buna credință, normalitatea, libertatea de alegere a consumatorilor, concurența loială, uzanțele corecte și cinstite sau interesele legitime, unanim acceptate în societate și în mediul on-line.

Pentru o corectă informare a clienților/vizitatorilor site-ului www.winedom.ro, opiniile/review-urile/testimonialele/recenziile/s.a.m.d. trebuie să se refere în mod esențial, direct și expres la produsul/produsele achiziționat/e, la caracteristicile, funcționalitățile și specificațiile sale evaluate de consumator, și nu la servicii conexe sau adiacente (cum ar fi, spre exemplu, serviciul de livrare a produsului – eventuale nemulțumiri, lămuriri, clarificări sau sugestii, sub acest aspect, urmând a fi transmise exclusiv la adresa comenzi@winedom.ro) ori la prețul produsului, având în vedere că acesta reprezintă un factor variabil, în raport de dinamica pieței, perioade promoționale, fluctuații ale costurilor de achiziție, etc., care poate să difere la momentul vizualizării produsului de către un alt consumator.

În acest sens, Winedom Distribution, în condiții de transparență, anterior acceptării publicării lor, va efectua verificări rezonabile cu privire la realitatea și derularea achiziției produsului respectiv, precum și la identitatea persoanei, astfel încât să existe garanția că aceasta este una și aceeași cu cea care a comandat și recepționat produsul, prin urmare singură în măsura să îl evalueze pe baza experienței personale. În măsura în care în urma verificărilor nu se poate stabili această identitate sau există dubii serioase, Winedom Distribution, fără nici un fel de discriminare, exclusiv în scopurile sus-menționate, își rezervă dreptul de a nu permite publicarea.

Opiniile/review-urile/testimonialele/recenziile/s.a.m.d. care conțin materiale publicitare, link-uri către alte adrese, site-uri, alte servicii sau produse, indiferent de natura lor, către alți comercianți, elemente de natură a promova direct sau indirect alte produse (similare, identice sau echivalente, chiar fără legătură cu activitatea comercială a subscrisului) sau alți comercianți (“reclamă mascată”) ori alte persoane care tranzacționează astfel de produse, inclusiv prin sugestii, afirmații indirecte sau tangentiale, urmează a fi refuzate de la publicare.

De asemenea, nu vor fi aprobate acele opinii / review-uri / testimoniale / recenzii / s.a.m.d. care denaturează serviciile prestate, calitățile și proprietățile produselor, care au drept scop manipularea consumatorilor sau viitorilor clienți (inclusiv prin direcționarea lor către alți furnizori sau alte produse, respectiv prin influențarea libertății de alegere a acestora, prin “recomandarea” unor produse similare sau prin realizarea de comparații între acestea), care sunt înșelătoare sau contrare realității, care sunt defăimătoare, care sunt realizate în scop de sicană sau hărțuire, enumerarea având caracter exemplificativ.

Nu vor fi aprobate spre publicare nici acele opinii / review-uri / testimoniale / recenzii / s.a.m.d. care conțin date și informații cu caracter personal, care încalcă drepturile de autor sau orice alte drepturi ale unor terțe părți, ori care încalcă orice prevedere legală aplicabilă.

Recenziile încărcate trebuie să respecte regulile de mai sus, să nu conțină viruși și nici imagini alterate, sub orice fel, ale produselor evaluate.

În măsura în care o persoană apreciază că în mod nejustificat nu i-a fost aprobată o recenzie sau i-a fost refuzat un review, are posibilitatea să solicite în scris lămuriri la datele de contact Winedom, urmând a-i fi oferite, într-un termen rezonabil, clarificările necesare. Solicitările repetate, cu conținut sicanător sau hărțuitor, precum și cele care aduc atingere în mod evident normelor de conviețuire socială ori bunei credințe, nu vor fi luate în seamă, persoana nemulțumită având dreptul legal de a sesiza autoritățile competente.


Art.12. CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA

12.1. Winedom.ro poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, cu informarea Clientului, nefiind necesar acordul acestuia în vederea ducerii la îndeplinire a comenzii.

12.2. În caz de cesiune/subcontractare, Winedom.ro rămâne răspunzător față de Client cu privire la modul în care persoana căreia i-a cesionat contractul își îndeplinește obligațiile față de Client.


Art.13. FORTA MAJORA

Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.


Art. 14. LEGEA APLICABILĂ. LITIGII

14.1. Contractul este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Winedom.ro și Client se vor rezolva pe cale amiabilă, sens în care partea nemulțumită va transmite, în prealabil, o notificare, printr-un mijloc de comunicare apt să facă dovada recepționării de către cealaltă parte, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.